Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plaats hier gratis uw oproep!

  • Marjan

    Wij, echtpaar 55+, willen graag ons 2-k.appartement ruilen met een dito echtpaar, met een woning in de provincie Costa Blanca. Het appartement (55+; 2e etage = top + lift) ligt in het Westland aan de kust, nabij Den Haag en Rotterdam. Van alle gemakken voorzien, rustige omgeving en vlakbij winkelcentrum.

    Wij zijn wat betreft data en periode zeer flexibel het hele jaar door maar liefst wel voor een aantal maanden. Tevens hebben mijn man en ik reeds 20 jaar permanent in Spanje gewoond en gewerkt (kleine verbouwingen). Wanneer er iets aan uw huis ontbreekt is dat voor ons op dat moment geen probleem.

    Alle reacties welkom! Met vriendelijke groet,

    Marjan.

  • Familie Giray

    B)Vakantiewoningruil gevraagd omgeving Alkmaar-Haarlem (NH) met appartement in Koycegiz z/w Turkije

    voor de periode juni en juli 2010.

    Mijn man, zoon en ik zijn op zoek naar een vakantieverblijf in de regio Alkmaar-Haarlem. We hebben een familiehotel in het zuidwesten van Turkije (Koycegiz) en hebben een leuk 3 persoons appartement op de tweede verdieping in de ruil.

    Voor foto's en meer informatie kunt u surfen naar www.florahotel.info

    Het hotel is van april tot en met de herfstvakantie geopend en vanaf eind april heel goed bereikbaar via rechtstreekse vluchten vanaf Schiphol naar Dalaman. Het hotel is 34 km van vliegveld Dalaman gelegen en daarvandaan heel makkelijk bereikbaar met de taxi. Het is een leuke omgeving en er is veel te doen. U kunt naar het strand, leuke uitstapjes en dagtochten maken, genieten van de rust en de mooie natuur. Het centrum heeft leuke winkeltjes en restaurantjes en andere gezellige gelegenheden.

    U mag komen wanneer u wilt en zo lang verblijven afhankelijk van de eventuele ruilperiode. Het verblijf is inclusief ontbijt.

    Wij wonen alweer ruim twee jaar in Koycegiz. Graag willen wij voor de vakantie naar deze regio i.v.m familiebezoek.

    U kunt ons mailen via florahotelinfo@yahoo.com of u kunt ons gewoon bellen 0090 252 262 4466.

    Met vriendelijke groet,

    Barbara Boeckling-Giray.

  • F.Buijs

    Wij hebben een luxe vrijstaande villa in Javea Spanje ( 5 min. van zee) eigen zwembad, 4 slaapkamers-airco enz-enz-enz en willen graag eens een fijne vakantie doorbrengen in Noorwegen of Zweden in een luxe vrijstaande vakantiewoning in de natuur met mooi uitzicht.

    Het liefst in de periode mei of aug-sept

  • w van der Laan

    Beste mede vakantieganger,

    Zelf ben ik van zeeuwse afkomst en woon al jaren in het midden van het land in het aardige stadje Veenendaal, aan de Utrechtse heuvelrug en dichtbij het nationale park De Hoge Veluwe. Zelf zou ik graag onze comfortabele seniorproof woning ruilen met een echtpaar evt.met volwassen kinderen. (5 slaapplaatsen) Wij roken niet en eerbiedigen de zondag, geen huisdieren, met een zonnige tuin, met warm weer blijft de woning koel.

    Wij zoeken woningruil in Zuid Beveland of Walcheren even eens een comfortabele woning die ook 5 slaapplaatsen biedt.Wij zoeken in juni en/of juli 2010 voor

    3 tot 4 weken

    zie uit naar een zeeuwse reactie

    Willie van der Laan

  • J

    Aangeb.

    HoekHuis met grote tuin op het Zuiden

    * nabij Bossen

    * winkels op loopafstand

    * bushalte 3 minuten loppafstand

    * vlakbij een zwembad

    * mooie fietsroute's -Utrechtse Heuvelrug

    -Gevr.íets aan of vlak bij de zee

    Geschikt: voor 1 of 2 personen

    Tijdsduur:voor een lang weekend of 1 week

    Je moet wel voor mijn katten zorgen en ‘netjes’ zijn!

    Suur een mailtje naar me als je serieus interresse hebt.

  • Ans van Someren

    Hallo,

    Mijn woning voor 1 a 2 personen bevind zich in het zuiden van Nederland en met 7min. ben je op een grote boulevard.

    Voor de rest zijn mijn wensen het zelfde. Heb èèn kat.

    Het is een benedenappartement met kleine tuin.

  • Ans van Someren

    Mijn beneden appartement in Vlissingen, voor 1 a 2 pers. wil ik graag ruilen voor een woning ergens in Nederland.

    Maakt niet uit waar en voor hoelang ( geen jaar uiteraard! ).

    Heb 1 kat plus kattenluik.Dus hij kan max. 3 dagen alleen zijn.

  • jannie

    Wij willen graag voor 2 weken in juni ons rijtjeshuis gaan ruilen voor huis of woning in de omgeving van Bad Bentheim, Schüttorf of Gildehaus. Wij zoeken wel een zonnige woning met tuin of terras aan de zonkant. Wij zijn een ouder echtpaar en willen ruilen met 2 oudere personen zonder huisdieren of kinderen en niet rokend Ons huis ligt niet ver van een badplaats in een rustig dorp. Wij hebben een mooie zonnige tuin, winkels en station vlakbij. Wanneer u 2 weken in een andere omgeving, van de zee wilt genieten, dan is dit misschien iets voor u. Gr. Jannie

  • jannie

    Wij willen graag voor 2 weken ons rijtjeshuis ruilen met een huis/woning in Bad Bentheim of omgeving. Wij wonen in een rustig dorp, vlakbij een bekende badplaats. Wij hebben een zonnige tuin en de winkels/station zijn vlakbij. Wij zijn een ouder echtpaar(niet rokend) en willen ruilen met 2 oudere niet rokende mensen zonder kinderen en zonder huisdieren. Als wij een vogel of kat moeten verzorgen is dat geen probleem. Uw huis moet wel een zonnige tuin of terras hebben. Gr. Jannie

  • R.J.Lablans

    op de Kaapverdiesche eilanden . Waar in N.L. is niet zo belangrijk want heb zelf een auto in N.L. en kan dus gaan en staan waar ik wil. Hier is een heerlijk klimaat ik woon op het strand en er is wel een hond waar op gepast moert gaan worden (BOUVIER) We praten den k voor mij over de maanden juli en augustus. Langer mag wat mij betreft ook . Indien gewenst