Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plaats hier gratis uw oproep!

  • Jan Verhoef

    Wij zoeken een vakantiewoning voor een week of 2 of 3,

    mijn vrouw is gehandicapt en kan nog wel wat lopen maar de woning mag geen trappen hebben of anders met een traplift

    het mag ook in Belgie of Luxemburg zijn.

    wij zelf hebben een tussen woning in Zwaag bij Hoorn N.H.

    en hebben geen dieren in huis er is een internet verbinding beschikbaar

    En het is in een erg rustige omgeving alleen is er een openbare school schuin aan de overkant

  • Henri Heikens

    Wij willen woningruil doen voor onze vakantie periode. We willen als gezin naar Engeland of schotland. De woning moet 9 slaapplaatsen hebben.

  • wendy

    Wij hebben een (niet aftandse, nieuwe) stacaravan op Camping Bakkum.Deze camping ligt in Noord-Holland vlakbij strand zee duinen en bos.

    Aangezien dit een seizoensplek is en wij alle vrije dagen op deze camping door brengen, zouden wij in de zomervakantie graag eens een keer willen ruilen met iemand, die op een andere grote camping een seizoenplek heeft en ook eens wat anders wil.

    Onze voorkeur gaat uit naar : een stacaravan/chalet voor 4 personen op een grote camping in of bij de bossen.

    (oa: limburg, n-brabant,veluwe, belgie en eventueel frankrijk spreekt ons erg aan)

    De stacaravan heeft 4 slaapplaatsen.

    Er staat ook nog een los caravannetje bij, waar 2 personen in kunnen slapen.

    De foto's volgen nog, ik zal dit weekeinde even foto''s maken.

  • anita

    Wij hebben een appartement centraal gelegen in Limburg en willen graag met iemand ruilen voor de vakantie.

    Steden in de buurt, Maastricht, Heerlen, Aken en natuurlijk niet te vergeten Valkenburg.

    Wij willen graag naar de kust , ik kan me voorstellen dat er vast wel iemand is die naar het mooie Limburg wil gaan dus waarom dan niet op een goedkope manier.

    Ons appartement geniet alle luxe die een mens zich maar kan wensen.

    Een huisdier is natuurlijk welkom.

    Ik spreek over de periode 14-08-2010 tot 08-09-2010 of iets daar tussen in.

    Daarna wil ik er graag zelf weer wonen.

    foto's op aanvraag.

    Alleen serieuse reacties graag.

  • Anne

    Hallo allemaal,

    Ik ben een alleenstaande moeder met zoon van 8 jaar. Ik zou deze vakantie graag een week of twee weken weg willen.

    Het liefst dichtbij strand of camping met zwembad en leuk voor kinderen. Kan de hele zomervakantie dus ben niet aan exacte data gebonden. Frankrijk of iets dergelijks dat redelijk te rijden is is ook zeer welkom.

    Mijn woning staat midden in de polder en is geschikt voor heel gezin. Ik heb een achtertuin en dichtbij Lemmer

  • Anne

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar gezellige alleenstaande ouders met kind(eren) die zin hebben in een leuke vakantie.

    Als we gezamelijk gaan kunnen we de kosten van een 6 persoons vakantiewoning delen en hebben we gezelschap aan elkaar.

    Mijn idee is een mooie camping in Frankrijk of hotel/appartement Turkije.

    Ik hou niet van enorme feestvakanties, maar gewoon gezellig en af en toe een terrasje en vooral zon en uitrusten en veel lachen.

    Laat maar horen, alle ideeen zijn welkom.

    Ruilen mag ook, mijn woning staat midden in de polder.

  • Pita van der Werff

    beste mensen,

    in maart/april jl. ben ik enkele weken in Paramaribo te gast geweest bij het Kinderboeken Festival, en dit verblijf is me erg goed bevallen… zodat ik graag een langere periode naar Suriname terug wil om het land beter te leren kennen.

    ik ben een zelfstandige vrouw van 61 jaar en ga 1/8 a.s. met pensioen; zelf bewoon ik een woonboot in Utrecht-Zuid en ben een dierenliefhebber + heb altijd een hond gehad of pas op honden van buren enz.

    graag hoor ik van u aanvullende informatie over de woonplek + welk type honden u hebt + de verzorginseisen.

    hartelijke groet vanaf het water,

    Pita van der Werff

  • wendy

    Aangeboden 6 persoons stacaravan (uit 2006 dus niet uitgeleefd) op camping Bakkum in de week van 31-7 tot 7 aug 2010.

    Deze camping is gelegen in noord-holland 500 meter van zandstrand (zon zee duinen en bos) mooie fietsroutes door de duinen.

    Op 40 minuten rijden van Amsterdam.

    Ik zou graag willen ruilen voor een 10 persoons-verblijf in belgie frankrijk luxemburg limburg oid, liefst landelijk en in omgeving van bossen.

    Kunnen wij elkaar blij maken, mail mij dan:

    djenga@hotmail.com

  • gita

    Goedendag mevrouw

    wij hebben in suriname paramaribo (midden in het centrum) een woning gebouwd voor vakantiegangers of mensen die voor werk/ studie gaan.

    heeft u al een woning voor u avontuurlijk belevenis??

    zo niet dan is onze woning net nieuw gebouwd 2009 zeker wel iets voor u

    het is een bovenetage woning met 3 slaapkamer ruime woonkamer met openkeuken uiteraard kookgelegenheid en wasmachine en warmwater

    mocht u meer willen weten dan kunt me altijd bellen

    mvg gita

    06-19868342

  • Catherina van Wey

    Geachter,

    Wij, mijn man en ik, wonen in Flayosc, Zuid frankrijk in een grote luxe villa met zwembad.

    Wie wil een paar keer per jaar (min. één à twee weken) tussen oktober en april in onze prachtige villa wonen en in ruil hiervoor zouden wij graag van uw huis gebruik maken. Wij zoeken ons ruil-huis (wel representatief) of luxe appartement in de provincie Noord Brabant, omgeving Oss, Uden of Gelderland omgeving Nijmegen evt. Velp/Arnhem. Uiteraard willen wij deze ruil goed van te voren met u bespreken.

    Graag uw email naar info@villacatherine.com

    Met vriendelijke groeten

    Catheribne van Wey