Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Granada-Alhambra------------Enschede

  • Rene vanaker2@hotmail.com

    Olla,

    Ik heb 1 gerenoveerde woning in Albazyn, de oude wijk onder het Alhambra in Garanda waar veel kunstenaars wonen. De woning bevind zich op de tweede bovenste- etage en blikt vanaf de woonkamer op het Alhambra. Welk zich-even als het centrum, op 5 minuten lopen van de woning bevind. Granada is 1 erg levendige stad met veel straatmuziekanten, theater, etc………en er is hier geen overkill aan toerisme. Rondom de woning is het echter meestal rustig.

    Indeling, 2 slaapkamers, luxe douche met 8 sproeikoppen, Amerikaanse keuken-voledig ingericht, Wasmachine, Afwasmachine etc…………..Sateliet, T.v Plasma T.v, Internet etc…………..

    Ik kom oorsponkelijk uit Enschede en zou daar af en toe voor kortere tijd willen zijn.

    Verbinding,

    Amsterdam- Malaga Er gaan diverse vluchten per dag van, en naar Nederland. Op de dag van vertrek kosten deze niet meer dan 120 aan de balie. Bij vooruitboeking van ong. week ook beduidend goedkoper. Vliegtijd 3 uur.

    Malaga- Granada. Vanaf het vliegveld gaan er regelmatig bussen naar het busstation. Ong. 40 minuten.

    Vandaar gaan er regelmatig bussen naar Granada. Ong. 12 euro en 90 minuten reistijd. Busstation Granada, lijn 33, uitstappen Grand via.

    Un saluud…………..Rene

  • jose

    Beste Rene,

    je zou zo nu en dan wel in mijn huisje kunnen verblijven, tegen redelijke vergoeding.

    Ik slaap regelmatig ergens anders. Ben flexibel wat dat betreft.

    Ik woon in Enschede, vlakbij winkelcentrum stokhorst in een klein eengezinshuis met tuinje. Het is een rustige buurt.

    Mail even als je het iets vindt.

    Groeten

    Jose

  • Reneoe

    Hai,

    Dank voor je reactie. Jose-kom je uit Spanje ? Het Stokhorst ken ik wel. 100 euro zou ik voor 1 week kunnen betalen, ergens rond 15 september.

    Laat maar weten.

  • Tineke Jongmans-de Vos

    Hallo,

    Heb je advertentie zojuist gelezen.

    Wij wonen in Enschede-Zuid in een vrijstaand huis in een rustige omgeving.

    Ik ben geïnteresseerd in woningruil met een huis in Spanje in die omgeving.

    Misschien kunnen we een keer iets afspreken?

    Groeten,

    Tineke

  • Rene vanaker2@hotmail.com

    Olla,

    Ja, voor ong. 1 maand. December misschien ? En zijn jullie bekend in granada ?

    Rene……

  • T.Jongmans

    Hallo,

    In december hebben we niet zo lang vakantie.

    Het zou eigenlijk wat mij betreft in juli/augustus pas kunnen.

    Groet,

    Tineke