Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vakantiewoningruil

  • Tineke van Dongen/Kees van Gils

    Wij hebben een mooi gelegen houten stacaravan op het park De Hannebroeck bij Dorst/Oosterhout. Gelegen tegen de bosrand, voor de rustzoeker en natuurliefhebber. Er zijn twee slaapplekken. Graag zouden wij willen ruilen in week 33 en/ of 34 met een caravan/vakantiewoning(honden toegestaan) aan zee.

    Vriendelijke groet

    Tineke van Dongen

  • Alex

    Hallo,

    Ik reageer op uw advertentie voor woning ruil en ik reageer omdat jullie vakantiewoning in de omgeving staat waar we willen, namelijk dorst.

    Mijn verzoek is voor volgend jaar en of jullie intresse hebben voor onze woning.

    Onze woning is echter iets verder. Het is wel vlakbij zee en met zeezicht. Het is echter op bonaire.

    Graag hoor ik van u.

    Gr. Alex

  • Eefje

    Jeetje je advertentie is uit 2009 zie ik……………….

    Hoi Tinneke en Kees,

    Ik zoch eigenlijk naar een woning in de buurt van Breda, ben zelf Bredase en woon nu al 3 jaar in Apeldoorn. Nabij het bos mooi gelegen maar mis familie enorm. Wij willen graag van de zomer 1 of 2 weken in de buurt zijn en iedereen weer zien zonder dat we op de klok moeten kijken en weer terug moeten naar Apeldoorn. Ik las in je advertentie dat jullie iets zoeken aan zee, heerlijk voor honden natuurlijk. Maar misschien heb je nog zin om ook wat te zien van de mooie omgeving van de Veluwe. WIj hebben hier zwijntjes herten, ons huis is op fietsafstand van het Paleis het Loo, er is in de zomer genoeg moois te zien en te ontdekken. Wij hebben zelf een hond en 2 katten dus dieren zijn meer dan welkom. Wel zouden we als we ergens een verblijfplaats hebben gevonden ook onze katten het liefst willen meenemen omdat we het anders al snel zielig vinden.

    Laat als je wilt maar eens weten of je interesse hebt. Gr Eefje.

  • G de Bruyn

    Hallo,

    De marktplaats voor het ruilen van vakantiehuizen www.tweedewoningruil.nl

    Ook bonaire mogelijk dan plaatsen onder Nederland ( vermelding caribisch nederland )

    Er wordt reeds aandacht besteed aan de website in het maandblad ZIN ( febr nummer 2013 ) en het maandblad PLUS ( maart 2013 ) in Nederland.

  • M Wanninkhof

    Hallo mensen,

    Ik woon aan 10 min lopen van zee in Vlissingen, misschien….?

  • anette verkerk

    Hallo M Wanninkhof,

    wij willen graag vakantiewoningruil voor een aantal dagen / week in week 28, 29 of 30 aan zee.

    wij wonen in ruim huis met grote tuin aan de rand van het bos in Arnhem.

    Anette en Hans

    anetteverkerk@upcmail.nl