Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vakantie woning ruil Zuid Afrika-Nederland

  • cobi de Jong

    Geachter lezer

    Wij, mijn man en ik, wonen in Vermont, Zuid AFrika .Vermont ligt in de gemeente Hermanus. Kaapstad is 1.5 uur rijden bij ons vandaan. Hermanus is beroemd om de walvissen die in de periode van juli-begin december te bewonderen zijn, Ons huis ligt 500 meter van de Atlantische Oceaan en achterons huis is het grote wijngebied. Ons huis is vrijstaand, heeft veel ruimte en is van alle luxe voorzien. Op verzoek wil ik uiteraard een foto toezenden.

    Sinds 7 jaar wonen wij in Zuid Afrika. Iedere dag is het hier vakantie-vieren, echter is er toch 1 minpunt. Onze kinderen en kleinkinderen wonen in Nederland en zien we slechts een paar keer per jaar. Voor het jaar 2010 willen we hierin verandering brengen en hebben als wens om 2- 3 maanden naar Nederland te komen. Deze periode ligt nog niet vast ook de maanden van het jaar zijn nog bespreekbaar.

    Vraag:

    Wie wil voor 2 - 3 maanden in ons prachtige huis op de meest mooie plek van Zuid Afrika wonen en in ruil hiervoor zouden wij graag in uw huis vakantie vieren. Wij zoeken ons ruil-huis in de provincie Noord Holland, Zuid Holland, Utrecht of Gelderland. Uiteraard willen wij deze ruil goed van te voren met elkaar doornemen en alle “'ins- and -outs” met elkaar bespreken.

    Graag uw email naar cobi.dejong4@gmail.com

    Met vriendelijke groeten

    Cobi de Jong, Vermont. Zuid Afrika

  • anneleen waiboer

    Cobi de Jong,

    Een tijdje geleden heb ik uw advertentie voor woningruil gezien. En sindsdien laat het mij niet los. Mijn man en ik zouden het graag willen. Echter wij hebben nog een boerderij in Frankrijk waar we 7 maanden per jaar verblijven plus een vakantiewoning die we heel goed weten te verhuren. Zodra dit verkocht is hebben we weer meer bewegingsruimte. Voorlopig gaan we telkens in maart naar Frankrijk toe. Toch wil ik u informeren dat wij op termijn wel belangstelling hebben. In Ermelo (Veluwe, Gelderland) bewonen we een ruime 2 onder 1-kap woning met 4 slaapkamers en een voor- en achtertuin. Achtertuin op het zuiden. Deze woning verhuren wij elk jaar voor 6/7 maanden.De periode dat wij zelf in Frankrijk verblijven.

    Ook al kunnen wij niet direct handelen voor in 2010, we wilden u toch informeren. En wellicht hebt u al gegadigden gevonden.

    Hartelijke groeten,

    Anneleen Uri-Waiboer.

  • Thea

    Dag Annaleen,

    Is deze advertentie nog actueel?

    M.v.g. Thea Wezenberg

  • John Vrouenraets

    Wij zouden voor drie maanden naar Zuid-Africa willen gaan van bijv. half december tot half half maart 2011.

    Wij zijn 60 en 65 jaar aktieve mensen golfen graag,wij hebben een mooi vrijstaand villa in Maastricht.

    Wij kennen Somerset en omgeving zijn we vorig jaar geweest.

    Dit is een summiere beschrijving ,laten we maar eerst bekijken off e.e.a. past.

    Met vr.groet,

    John Vrouenraets

  • John de Boer

    Geachte familie,

    Wij zijn een stel, dat graag voor een langere periode van woning willen ruilen. Mijn partner heeft een appartement in

    Schagen en ikzelf heb een grote vrijstaande villa in Den Helder op loopafstand van het strand. Vlkabij de trein en boot naar Texel. Als u op google mijn adres intikt, dan ziert u allemaal foto's van de woning. (adres Linieweg 15 Den Helder).

    Het appartement heeft 2 slaapkamers vlakbij het centrum van Schagen.

    Ik weet niet of u nog geinteresseerd bent in de ruil. Wij zouden het leuk vinden om een berichtje te ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Elly Korteweg en John de Boer

  • John de Boer

    Geachte familie,

    Wij zijn een stel, dat graag voor een langere periode van woning willen ruilen. Mijn partner heeft een appartement in

    Schagen en ikzelf heb een grote vrijstaande villa in Den Helder op loopafstand van het strand. Vlkabij de trein en boot naar Texel. Als u op google mijn adres intikt, dan ziert u allemaal foto's van de woning. (adres Linieweg 15 Den Helder).

    Het appartement heeft 2 slaapkamers vlakbij het centrum van Schagen.

    Ik weet niet of u nog geinteresseerd bent in de ruil. Wij zouden het leuk vinden om een berichtje te ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Elly Korteweg en John de Boer

  • Mia Swart

    Zin in een vakantie in de prachtige Tuinroute in Zuid Afrika?

    Wij, twee pesonen, wonen al 14 jaar in het mooie Knysna, aan de zuidkust, 500 km ten oosten van Kaapstad.

    Elk jaar gaan wij onze familie en vrienden in Nederland bezoeken, dit jaar van 18 augustus tot 15 september, en zoeken in die periode onderdak in Breda of omgeving.

    Maakt niet uit wat het is als de woning maar twee slaapkamers heeft.

    Wij bieden aan: een tuinflatje voor twee personen met prachtig uitzicht en dat is niet alleen beschikbaar in de periode dat wij in NL zijn maar in overleg ook in andere tijden van het jaar die wat het betreft het klimaat wat gunstiger zijn.

    Graag uw reactie!

    Met groet uit zonnig Zuid Afrika,

    Mia Swart

  • Johan de Bruijn

    Mijn vrouw en ik wonen in Kleinmond - Zuid Afrika (half uur rijden naar Hermanus en een uur naar Somerset West). Ons confortable huis staat aan zee slechts gescheiden door een nauwe strook natuur gebied (fynbos). Prachtig 180 graden uitzicht over zee en bergen. Geschikt voor echtpaar (geen kinderen, geen dieren, geen rokers).

    Wij zoeken een huis of appartement in Nederland liefst een beetje centraal. We zouden graag van woning willen ruilen voor 5 weken vanaf 1 December 2011 tot 7 Januari 2012. Eventueel ook auto ruil. Graag reacties naar: jdebruijn@iafrica.com

    Met vriendelijke groet,

    Johan de Bruijn

  • beppie en peter kortekaas

    wij zijn beppie en peter kortekaas 68en 72

    hebben een prachtig bosvilla op een schiterrend park met zwembad en tennis baan ,

    in gelderland(harderwijk)en veel leuke dorpjes en steden en kilometers mooie bossen(veluwe)

    het huis is landhuisstijl ingericht ,geschikt voor 5per.alhet denkbare aanwezig

    wij zoeken voor dec 2012en jan 2013 een leuk huis om te ruilen bij kaapstad of hermanus of zo iets

    ook wilden we de tuin route doen ,eventuweel auto wisselen wij hebben renault senick 2.5jaar oud

    (of anders ieder autohuren )ik kan uw fotos sturen van huis vriendelijke groetjes beppie en peter kortekaas

    www.pbkortekaas@hotmail.com

  • Debby

    Dag lieve mensen in Zuid Afrika,

    Wij gaan voor de derde keer naar jullie prachtig land en hebben dit altijd gedaan met huisruilorganisaties voor een periode van 3-4 maanden, maar helaas wij zijn bijna door onze voorraad huizen heen.

    Daarom zoeken we verder! We hebben nu nog een fijne woning nodig van 15-25 jan.2013 in de omgeving van Kaapstad, wij kennen Oranjezicht, Garden, Newlands, Brackenfell,Durbanville, SomersetWest en Stellenbosch omgeving.

    Ook kennen we de garden route, maar daar hebben we nog genoeg huizen te gaan en ook geregeld.

    Wij zoeken dus voor nu maar hebben ook veel interesse voor 2013-2014 in de maanden december-maart.

    Ik zie graag jullie emails! met vriendelijke groeten. Lunshof