Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vakantie woning ruil Zuid Afrika-Nederland

  • Marianne Bijlsma - Van der Laan

    Hallo lieve nicht,

    Sorry dat ik zo je leven kom binnenvallen…… Weet je wie ik ben? Ik ben je nicht Marianne van der Laan, 62 jaar. Ik woon in Zuidhorn, vlakbij Groningen. Op 27 januari j.l. hebben wij ons eerste kleinkind gekregen en daarom ben ik begonnen met een stamboom. Zo kwam ik ook bij jou terecht. Ik herinner me nog dat je met 18 jaar een plaatje had gemaakt! En ik zag een foto van je op het Internet. Ik herkende je onmiddellijk, met je blonde haar. Het lijkt me leuk van je te horen hoe het je in het leven vergaan is. Ik las op Internet dat je bent blijven zingen. Prachtig! En nu woon je alweer een hele poos in Zuid Afrika. Ik heb begrepen dat je moeder in 2003 is overleden. Je had ook nog een zus Helen, die met ene John getrouwd was. Is zij niet ernstig ziek geweest? En jij had toch ook nog een broer?

    Mijn vader, Henk van der Laan, is in 1985 overleden. Mijn moeder (tante Trees voor jou) in 1998. Ik ben gelukkig getrouwd in 1977 met Koos en heb twee zonen mogen krijgen, Jannes en Erik. Jannes (333) is getrouwd, woont in Amersfoort en heeft 1 zoontje Sybren en de tweede op komst. Erik (31) woont acht jaar samen met Aafke. Zij wonen in onze woonplaats Zuidhorn. Erg gezellig zo dichtbij.

    Kun je je nog iets van mij herinneren? En van mijn ouders in Bussum/Hilversum?

    Ik zou het ontzettend fijn vinden iets van je te horen! Mijn mailadres is: mkbijlsma@gmail.com.

    Een bijzonder hartelijke groet!

    Marianne

    p.s. Wij hebben een groot vrijstaand huis met tuin. Ik ben best genegen te overwegen of we eens van huis (en auto) kunnen ruilen als jij dat ook wilt. Ik ben een reislustig type!

  • Renee de Bruijne

    Geachte mevr, de Jong. We hebben een bericht van u gelezen , geplaatst in 2009, en willen daarop reageren. We zijn nl van plan om in 2015 voor een tijd iets te plannen in ZA. Ik weet niet of het nog voor u van belang is om een huis in NL te vinden. Wij wonen in Gelderland, Voorthuizen. Graag horen we van u. M.vr.gr. Otto en Renée de Bruijne. Ook een website. Www.ottodebruijne.nl.

  • Renee de Bruijne

    Geachte mevr, de Jong. We hebben een 2bericht van u gelezen , geplaatst in 2009, en willen daarop reageren. We zijn nl van plan om in 2015 voor een tijd iets te plannen in ZA. Ik weet niet of het nog voor u van belang is om een huis in NL te vinden. Wij wonen in Gelderland, Voorthuizen. Graag horen we van u. M.vr.gr. Otto en Renée de Bruijne. Ook een website. Www.ottodebruijne.nl.