Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aruba - midden NL

  • Fred Boerstal

    Wij, NL senior echtpaar ,willen vanuit ARUBA tussen mei en september 3 of meer weken van woning ruilen met een echtpaar in midden-Nederland, inclusief auto. Wij bewonen een origineel (doch gerenoveerd) Arubaans huis op een heuvelhelling, met ver en wijd uitzicht, omringd door een bebost en beplant terrein van 3000m2.

  • Paul Kainama

    Beste Fred,

    Wij, getrouwd stel met 2 kinderen van 14 en 11 jaar wonen in Nijmegen in een groot (net verbouwd) hoekhuis ter hoogte van het Radboud ziekenhuis.

    Ons huis bestaat uit 3 grote slaapkamers, 2 badkamers, een grote zolderkamer en grote tuin.

    Hebben interesse om in de periode 17 juli - 8 augustus van huis te ruilen.

    Je kunt contact met me opnemen via Email: p.kainama@chello.nl

    Hoop wat van je horen.

    Met vriendelijke groet,

    Paul Kainama

  • nicole

    Beste heer en mevrouw.

    Ik zag uw oproep staan en heb zelf intresse om tijdelijk van woning te ruilen.

    Heeft u al wat gevonden?

    Zelf ben ik woonzaam in wassenaar, een 4 kamer appartement.

    zeer netjes rustige omgeving. Gebruik van mijn auto is

    mogelijk. Ik heb een zeer nette auto.

    Wassenaar is dicht gelegen bij den haag, rotterdam, amsterdam.

    Strand op 10 min afstand.

    Zelf ben ik een nette vrouw van 26 met een zeer goede baan die toe is aan vakantie.

    Ik wil erg graag verblijven op aruba, ik heb een aantal optie's als het zal gaan om een lange periode zal ik mijn

    dochtertje van 7 mee nemen. ik beschik over de volgende mogelijkheden, wat u uit komt:

    periode van 2 max 3 weken: gehele maand mei en juni

    langere periode in de week van 06-07-2009 tot maximaal 23-08-2009

    graag zie ik uw bericht tegemoet.

    met vriendelijke groeten nicole

  • H. Deutekom

    Wij, echtpaar met een luxe landhuis in het midden van Nederland, zijn zeer geinteresseerd in deze ruil.

    Hoe komen we met elkaar in contact?

  • Thea

    Dag Fred,

    Is deze advertentie nog actueel?

    M.v.g. Thea Wezenberg