Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zuid frankrijk voor nederland ??

  • Ian

    hallo, wij hebben een recent gerenoveerde grange in Zuid Frankrijk (15 km van Perpignan, 15 km van de Spaanse Grens) en willen graag in het voorjaar één week of 10 dagen naar Nederland omdat onze zoon daar studeert.

    hij woont momenteel in de buurt van Arnhem maar een andere plaats in Nederland kan ons ook bekoren ??

    Wie heeft zin in deze huisruil ? voor meer informatie mail even : grangefrance@msn.com

  • marieke vierboom

    Hallo,

    wij zijn zer geintereseerd in jullie ruil. Alleen willen wij liever in de zomervakantie ruilen. Wij wonen i beek-ubbergen (nijmegen) is ongeveer 15 minuten rijden van Arnhem.

    mvgr. Marieke vierboom

  • Dries Sarti

    Hi,

    Ik heb een 5 kamer appartement in Amsterdam met parkeergarage en van alle luxe voorzien

    Ik heb een vrouw en 2 kinderen ( 1.5 jr en 5 jr)

    We hebben dit jaar iets minder budget om op vakantie te gaan dus is dit een goed alternatief

    Dries Sarti

  • Garcia

    Ik heb een woning in Draguignan en zou die in de week van 27 juni tot 4 juli willen ruilen voor een woning in de omgeving Leiden of Heemstede.

  • Koen Geerlings

    Hallo Dries,

    Ik zag dat u had gereageerd op een huisje in Frankrijk, ik ben op zoek naar een luxe woning in Amsterdam. Voor mijn vrouw en 3 kinderen. Wilt u met mij ruilen voor een mooi vrijstaande boerderij in Limburg, nabij Venlo. Voor de aankomende herfstvakantie?

    Met vriendelijke groet,

    Koen Geerlings

  • Ester

    Hoi,

    Ik wil in oktober een weekje weg en zou wel willen woningruilen naar een plek waar ik nog niet eerder ben geweest. Waar maakt me niet zoveel uit. Ik heb een studio in het centrum van Arnhem in de aanbieding!

  • Dries Sarti

    Koen,

    Ik ben nog steeds geiinteresseerd in een woningruil

    mail me aub

    Dries