Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

amsterdam centrum/????mooie aanbieding?zomervakantie

• miri

wie wil er met ons huizenruil doen in de zomervakantie (binnen de periode 6 juli /14 augstus)mag voor een week of meer….het liefst aan zee . wij hebben een benedenwoning in amsterdam centrum, met tuin,kat ,en 2 vissen.we zoeken een kindvriendelijke omgeving , wat te bereizen is met het o.v.

• Maria K

Hallo,

Ik zag u op het vakantiewoningruil prikbord staan en wilde graag meer informatie uitwisselen.

Wij overwegen een klein weekje Amsterdam in de zomervakantie, en wonen zelf in een eengezinswoning in autovrije straat, in plattelands dorpje Limmen, bij Castricum,

aan de rand van bos en strand, prima te befietsen.. Met trein en bus binnen 40min vanaf Amsterdam C. Ons huis heeft 3 slaapkamers plus zolder en tuin.

We hebben zelf 2 kinderen. Hier thuis nog 2 poezen ter verzorging.

In welke buurt woont u zelf precies? WIj zijn Amsterdammers van orgine en het lijkt ons leuk om weer eens een paar dagen in de stad te vertoeven!

Ik hoor het graag,

vr groet, Maria

• miri

hoi maria, sorry voor mn late reactie , ik lees net pas de advertentie terug.het lijkt mij een prima voorstel, en we kunnen via de mail verder wat informatie uitwisselen. vriendelijke groetjes miri

• miri

oja, we wonen 7 minuten lopen vanaf c.s. , in een rustige zijstraat van de haarlemmerstraat.(.en een grote speeltuin aan-de- overkant)hoe oud zijn jullie kindjes?mijn kindjes zijn 11 en 6 jaar oud…vr groetjes

• m.wanninkhof

Hallo,

Is Vlissingen een optie?

10 min. lopen van zee en stad.

met tuin zonder vissen met kat en kleinzoon van 11 jaar.

ben zelf 59 jaar.

mvg Marina

• m.hofsteden

Ik woon 8 maanden per jaar in Turkije KaS en in de zomermaanden in Nederland.

Ik zou dan graag af en toe.in amsterdam willen zijn.

De woning hier in Turkije is ruim met 4 kamers, aparte grote keuken, grote badkamer

met wasmachine. Rondom terras en balkon. Er is veel natuur en rust!

Als je uit wilt gaan of boodschappen wilt doen, er komt ieder half uur 'n busje naar Kas, daar ben je dan in 10 minuten.

Ook zijn er Nederlanders in de buurt om te helpen en informatie te geven waar en wanneer gewenst!

Als je 10 minuten de heuvel afloopt tref je ‘n prachtig strandje met tuin boven de zee, er is ook ’n eetendrink gelegenheid.

M.Hofsteden

• M.Hofsteden

Hallo ik ben Marta en woon ‘t grootste deel van ’t jaar in Turkije.

Ik woon daar in ‘n ruim huis in ’n prachtige authentieke omgeving met alles erop en eraan voor volop vakantie vreugde.

Ook is ‘t heel rustig hier, maar binnen 10 minuten met ’t busje (1x in 't half uur) zit je midden in KaS voor shopping en vermaak.

Ikzelf ben de 3 zomermaanden in Nederland dus je hebt de tijd als je wilt.

Over ‘t algemeen zit ik dan in ’n vakantiehuisje in NoordHolland maar heb ‘t nodig om af en toe ’n tijdje in Amsterdam te zijn!!

Hartelijke Groeten

M.Hofsteden