Geachter lezer
Wij, mijn man en ik, wonen in Vermont, Zuid AFrika .Vermont ligt in de gemeente Hermanus. Kaapstad is 1.5 uur rijden bij ons vandaan. Hermanus is beroemd om de walvissen die in de periode van juli-begin december te bewonderen zijn, Ons huis ligt 500 meter van de Atlantische Oceaan en achterons huis is het grote wijngebied. Ons huis is vrijstaand, heeft veel ruimte en is van alle luxe voorzien. Op verzoek wil ik uiteraard een foto toezenden.
Sinds 7 jaar wonen wij in Zuid Afrika. Iedere dag is het hier vakantie-vieren, echter is er toch 1 minpunt. Onze kinderen en kleinkinderen wonen in Nederland en zien we slechts een paar keer per jaar. Voor het jaar 2010 willen we hierin verandering brengen en hebben als wens om 2- 3 maanden naar Nederland te komen. Deze periode ligt nog niet vast ook de maanden van het jaar zijn nog bespreekbaar.
Vraag:
Wie wil voor 2 - 3 maanden in ons prachtige huis op de meest mooie plek van Zuid Afrika wonen en in ruil hiervoor zouden wij graag in uw huis vakantie vieren. Wij zoeken ons ruil-huis in de provincie Noord Holland, Zuid Holland, Utrecht of Gelderland. Uiteraard willen wij deze ruil goed van te voren met elkaar doornemen en alle “'ins- and -outs” met elkaar bespreken.
Graag uw email naar cobi.dejong4@gmail.com
Met vriendelijke groeten
Cobi de Jong, Vermont. Zuid Afrika