Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

woningruil Denia (Spanje) met Randstad

  • willem

    Wie heeft er belangstelling om een paar maanden te overwinteren in ons penthouse te Denia? U krijgt er geen spijt van! We willen graag ruilen met ook 55 plussers, niet rokers, geen huisdieren. Het gaat om de eerste 3 maanden van 2010. Als u belangstelling hebt, dan kunnen we elkaar ontmoeten in Nederland. We hebben al voldoende referenties, dus geen problemen ! Waarom niet op deze manier. Uw huis veilig voor die tijd en ons appartement ook. Mooier kan het niet. Waag gewoon een mailtje en kijk of het iets is! Hartelijke groeten uit zéér zonnig Denia nu.

  • katje B

    Hallo Spanje,

    Wij wonen in Amsterdam aan een gracht ,achter de dam, de 10e gracht links!!

    11 min van het centrum met de fiets…….. ik vind dit spannand klinken en wil meer weten.

    Hoe warm/koud is het daar dan in huis en buiten s huis?????met hoe veel mensen zijn jullie?

    groetjes katje B

  • Peter

    Goedemiddag.

    Ik heb een prachtig appartement in Soest met 3 slaapkamers. Het staat momenteel leeg. Interesse in ruil ?

    Groeten,

    Peter Bakkum.

  • willem

    Sorry Katja B,

    We dachten dat we reacties doorgestuurd zouden krijgen, dus hebben we nooit een antwoord gegeven.

    We zijn beslist betrouwbare mensen, maar misschien heb je nu je bedenkingen!! Begrijpelijk hoor.

    Inmiddels wonen we sinds 18 januari in Nederland. Mijn vrouw werkt in Osdorp op een basisschool en ik werk als chauffeur op Schiphol. Ik breng bemanningen weg.

    Maar goed, heb je nog belangstelling? We hebben nog een woningruil nodig voor juni tot half juli.

    Je kunt ons bellen: 0622854159 of e-mail: willem91@hotmail.com

    Hartelijke groeten,

    Willem Schuurman

  • willem schuurman

    Sorry Peter,

    Ik heb nooit gereageerd op je mailtje, omdat ik dacht dat ze naar mijn e-mailadres doorgestuurd zouden worden.

    Inmiddels hebben we woonruimte tot eind mei, maar zijn we nog op zoek voor juni tot half juli. We werken in Amsterdam, dus is Soest iets te ver weg.

    Hartelijk bedankt voor je reactie,

    Willem Schuurman