Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plaats hier gratis uw oproep!

  • G de Bruyn

    Bent u eigenaar van een vakantiehuis dan is de website: www.tweedewoningruil.nl iets voor u.

    Dit is een website met een ruilbestand van mensen uit Nederland en België die een tweede woning, appartement of chalet hebben in Europa en bereid zijn om hun vakantiehuis te ruilen.

    De voordelen van tweedewoningruil:

    - Onbeperkt ruilen met de mooiste vakantiehuizen en chalets in Europa.

    - Meerder malen per jaar ruilen: Alles is mogelijk van een weekendje weg tot een langere periode.

    - De periode wanneer men ruilt kunt u vrij afspreken.

  • Marcel

    Wij zijn in het bezit van een mooi vakantiehuis in de Auvergne (Frankrijk) en zijn bereid het vakantiehuis te ruilen voor een vakantie. Vorig jaar zijn wij op deze manier in Zweden op vakantie geweest.We staan open voor iedere suggestie. Voor meer informatie, zie www.auvergne-vakantie.com.

  • Henk van Rijn, Lia de Vries

    Wij hebben e.v. interesse voor een vakantieruil met uw huis.

    contact via e.mailadres.

    Vriendelijke groet Henk en Lia.

  • Toon W

    Wie in Nederland (liefst brabant) wil er ruilen met onze mooie recent gerenoveerde 3 slaapkamer villa op Curaçao? Wij wonen dicht bij de mooiste stranden van Curaçao. Auto ruilen/huren behoort tot de mogelijkheden.

    Voorkeur gaat uit naar de maand Mei 2012. Lange termijn ruil/huur is ook bespreekbaar. Meer info via email op te vragen.

  • jeannette

    Aangeb. Nabij de Bossen: eensgezinswoning met Grote Zonnige Tuin

    in Zeist

    Gevr. woonruimte begane grond nabij het strand/water ( min.2 pers)

    Tijdsduur notk

    ** Ik heb 5 katten die verzorgd willen worden**

    Prijs nvt

  • Jacqueline Mezas

    Wij willen voor 3 maanden van eind juli tot 2 november in 2012 een woningruil doen.

    Graag ij Amsterdam

    wij wonen in Suriname lngs de Surinamerivier.

    Jacqueline Mezas

  • J.Mezas

    woningruil suriname amsterdam

  • Frits Wiggers

    Beeldend kunstenaar zoekt een huisje/atelier in Frankrijk voor een periode van 3 weken in augustus.

    Eenvoudig kot geen bezwaar maar zou wel graag buiten willen werken.

    Geboden wordt een eerste etage woning in een groene omgeving van Bergen op Zoom met rondom veel wandel-en fietspaden. Centrum op 10 min. loopafstand.

    Frits Wiggers en u kunt me berijken op fritswiggers@xs4all.nl

  • Frits Wiggers

    Beeldend kunstenaar zoekt een huisje/atelier in Frankrijk voor een periode van 3 weken in augustus

    Eenvoudig kotje geen bezwaar maar zou wel graag buiten (tuin) willen werken.

    Zelf heb ik een eerste etagewoning te bieden voor 4 personen in een groene omgeving van Bergen op Zoom met fiets/wandelpaden door gevarieerd landschap. Het centrum is op 10 min. loopafstand.

    Frits Wiggers en ben te berijken op fritswiggers@xs4all.nl

  • Hella Bouman

    Ik heb een appartement in een klein dorp in Spanje, Sanet i Negrals.

    Het ligt aan een sinaasappel vallei, omgeven door bergen, op 10 minuten van het strand. Uitstekend fietsen, paardrijden, relaxen. Dorpszwembad op 100 meter. Sateliet TV, ruimte genoeg voor 4 mensen.

    Voor de periode 13 juli - 10 augustus zoek ik woonruimte in de omgeving van Rotterdam waar ik als docent aan de hogeschool zal werken.

    SKYPEN: Hella Bouman, Benidoleig. Bellen: 0034669212312 of 0034966404370, mailen: hellabouman@gmail.com