Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plaats hier gratis uw oproep!

  • G de Bruyn

    www.tweedewoningruil.nl

    Haal meer vakantie uit uw tweede huis.

    Dit is een website met een ruilbestand van mensen uit Nederland en België die een tweede woning of chalet hebben in Europa en die bereid zijn om hun vakantiehuis te ruilen voor een vakantie in uw vakantiehuis.

    Huizenruil is voor vele mensen al bekend, echter tweedewoningruil richt zich enkel op mensen met een tweede huis. Dat biedt voordelen, zo kunt u de periode wanneer men ruilt vrij afspreken en de mensen waarmee u ruilt weten wat uw bezit waard is.

    Deze website is een goede aanvulling voor de steeds grotere groep mensen die in het bezit zijn van een tweede woning.

  • Petra

    Wij wonen sinds 3 jaar op Ameland en runnen hier 4 boerderijlodges. Op verzoek sturen wij u foto's en een link naar onze website.

    Graag zouden wij eens, met onze 3kinderen, op vakantie willen, het liefst naar Frankrijk of Spanje. Echter, de zomermaanden zijn drukke maanden op Ameland en dus moet er bij wisseling van gasten wel schoongemaakt worden in de lodges. Vandaar dat wij eigenlijk niet weg kunnen in de zomer. Wij zoeken mensen die ook accommodatie verhuren en die ook graag op vakatnei willen maar eigenlijk niet weg kunnen i.v.m gasten / verhuur. Wellicht kunnen we van woning ruilen en ondertussen op uw plek de accommatie tijdelijk runnen?

    Wij horen graag! Andre & Petra : peratuil@hotmail.com

  • Eefje

    Misschien wilt u graag in de periode ergens rond juli of augustus 1 of bijvoorkeur 2 weken lekker ergens anders verblijven dan in de grote stad, en u woont in of in de omgeving van Breda dan hoop ik dat u op mijn advertentie wilt reageren.

    Wij (twee volwassenen) wonen in Apeldoorn op 15 minuten fietsafstand van Paleis het Loo, tevens 15 minuten per fiets naar het centrum van Apeldoorn. Maar wonen op 3 minuten loop-afstand van het bos in een rustige nette buurt. Het betreft een rijwoning met voor en achtertuin en 3 slaapkamers. Wij roken niet en hebben huisdieren die we mee kunnen nemen of thuis kunnen laten mits er goed voor gezorgd wordt. Mocht u huisdieren hebben dan willen wij de beestjes graag in die periode verzorgen mocht het u niet lukken om ze mee te nemen. Wat wij zoeken is een soortgelijke woning in de buurt van Breda of in Breda zelf, mijn geboortestad. Periode en tijdsduur uiteraard in overleg.

    Bij serieuse reacties meer informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Eefje

  • Eefje-Nijdam

    mail aub naar ——wwhiskat@hotmail.com——– wanneer je je woning wilt en kunt ruilen in Breda, tegen die van ons in Apeldoorn in de vakantieperiode.

    Misschien wilt u graag in de periode ergens rond juli of augustus 1 of bijvoorkeur 2 weken lekker ergens anders verblijven dan in de grote stad, en u woont in of in de omgeving van Breda dan hoop ik dat u op mijn advertentie wilt reageren.

    Wij (twee volwassenen) wonen in Apeldoorn op 15 minuten fietsafstand van Paleis het Loo, tevens 15 minuten per fiets naar het centrum van Apeldoorn. Maar wonen op 3 minuten loop-afstand van het bos in een rustige nette buurt. Het betreft een rijwoning met voor en achtertuin en 3 slaapkamers. Wij roken niet en hebben huisdieren die we mee kunnen nemen of thuis kunnen laten mits er goed voor gezorgd wordt. Mocht u huisdieren hebben dan willen wij de beestjes graag in die periode verzorgen mocht het u niet lukken om ze mee te nemen. Wat wij zoeken is een soortgelijke woning in de buurt van Breda of in Breda zelf, mijn geboortestad. Periode en tijdsduur uiteraard in overleg.

    Bij serieuse reacties meer informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Eefje

  • Joan Centiago

    Wij willen met z'n tweetjes graag woningruil doen, met mensen elders in het land. Hiervoor stel ik mijn 6 hoog zonnig, 2 kamerappartement ter beschikking. Het ligt in de plaats Drachten. Centrum, schouwburg, bioskoop, zwembad op loopafstand. Internet, televisie (ook in slaapkamer), dvd speler, video aanwezig.

    20 minuten auto/bus reistijd naar Leeuwarden en Heerenveen.

    Graag vanaf 3 septemeber 2011 voor een week. Ik neem mijn hondje wel mee!

    Ook bij mij is een huisdier toegestaan (geen reptielen of spinnen).

    Bel me, als u ook tijdens deze periode graag kosteloos op vakantie wilt! 06.39872823

    Groeten Joan

  • jenn skipper

    Ik wil graag mijn appartement in zonnige Gran Canaria Puerto Rico ruilen voor woonruimte in Haarlem en omgeving.

    Voor de zomer van 2011(juli t/m sept)minimaal 4weken mag ook 4 maanden.

    app. voor 2 personen,15min. van strand, zwembad met grote terras en mooie uitzicht op zee

  • Joan Centiago

    Indeling: kamer met (slaap)bank, t.v, dvd-speler, video. Keuken in de kamer met droger en koelkast met vriezertje. Slaapkamer met twijfelaar, badkamer met douche en wasmachine. Toilet. Balkon met lekkere stoelen

    Prachtig uitzicht! Nabij water, groene weiden, schouwburg, centrum, zwembad, bioskoop. Half uurtje rijden naar Leeuwarden en Heerenveen.

    Er mag in het app. gerookt worden! Hondje mag mee (gemakkelijk uit te laten)

    Wij zoeken elders in het land een caravan, huisje of appartement. En willen ruilen in de 1e 3 weken van september 2011

    Maar we willen het gehele jaar door ook wel ruilen in het weekend.

    Netjes weer achterlaten, geen geluidoverlast e.d. zijn voor beide partijen uiteraard vanzelfsprekend!

    Graag mailen of bellen 06.39872823

  • Aalders

    Wij willen onze stacaravan ruilen tegen stacaravan,mag ook chalet of een bewoning zijn in Nederland okk buitenland de stacaravan heeft 2slaaplamers en een chalet op het terrein de camping staat in de bossen van Drenthe bij eext

  • T aalders

    Op mooie camping in Drenthe eext een stacaravan met chalet en mooi plaatsje ook ruilen voor boot, camper, of huisje in buitenland

  • MARIA FRANCISCA NAVARRO

    Hello.

    We have a big bungalow with 3 bedrooms 3 floors near the sea in a quiet area with gardens, is located in alicante alacant santapola great white off the coast of Spain.

    We may do long term exchange.

    We want to work in Holland my husband and my daughter.

    Please contact if you are interested

    04-09-11

    maria francisca navarro jaen

    telephone number: 00 34 620 774 185

    thanks you.