Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plaats hier gratis uw oproep!

  • Sytse

    Wil jij een paar weken in Amsterdam doorbrengen?

    Mijn tweekamerwoning ligt vlakbij de Jordaan, de haven en een park.

    Ik zou graag in oktober (evt. tot half november) op een rustige, dunbevolkte plek zitten, liefst met vrij uitzicht, in een fiets-/wandelomgeving. Tafel, stoel, bed, verwarming en kookgelegenheid graag, luxe niet nodig.

    In Nederland, Belgie, Duitsland of evt. elders.

    Sytse

  • Sytse

    Wil jij een paar weken in Amsterdam doorbrengen?

    Mijn tweekamerwoning ligt vlakbij de Jordaan, de haven en een park.

    Ik zou graag in oktober (evt. tot half november) op een rustige, dunbevolkte plek zitten, liefst met vrij uitzicht, in een fiets-/wandelomgeving. Tafel, stoel, bed, verwarming en kookgelegenheid graag, luxe niet nodig.

    In Nederland, Belgie, Duitsland of evt. elders.

  • sharon

    Beste mensen,

    Al ruim 8 jaar woonachtig in het prachtige Moraira aan de Costa Blanca noord in Spanje. Zeer fijn klimaat, ook om te overwinteren!

    Ik vertrek winter 2011 voor een aantal maanden naar Nederland en wil mijn vrijstaande bungalow, met veel privacy en 700m grond aanbieden aan mensen die graag willen overwinteren in een prachtige omgeving, maar voor een goede prijs. Moraira is een luxe dorp, met prachtige haven, strandje en restaurants. Absoluut niet zoals BENIDORM. Geen massa tourisme en een goed publiek.

    In eerste instantie zoek ik iemand voor mijn woning (huisdieren toegestaan) maar ik zou ook graag een onderkomen hebben in Nederland, in het gooi. (huizen, laren, bussum etc) Een appartement is ook goed. Ik neem mijn twee wel opgevoedde hondjes mee.

    Ik sta open voor woningruil, of om mijn woning aan te bieden. In dat geval zal ik kijken of ik accomodatie kan vinden in Nederland. Ik wil dubbele maandlasten voorkomen.

    Graag hoor ik van u!

    Vriendelijke groet,

    Sharon Huibers

  • fam roeverts

    In de zomer 2011 willen we graag eens door Frankrijk toeren met een motorhome. We zijn zelf zeilers en hebben een stevig, goed uitgerust, zeiljacht van 10,5 meter liggen in Stellendam. We zijn 2 volwassenen en zijn op zoek naar een ander stel dat voor een aantal weken (2-3) wil ruilen. Jullie gaan eens lekker zeilen en wij tuffen in jullie goed geoutilleerd motorhome door “la Douce”………………….. (Let op: Je moet wel overweg kunnen met een zeiljacht, dus enige zeilervaring is verplicht)

  • G de Bruyn

    Heeft u een vakantiehuis of chalet in zwitserland ?

    Wilt u ook wel eens ergens anders heen op vakantie?

    U verhuurt niet, of u hebt in de verhuur nog vrije periodes?

    Dan is www.tweedewoningruil.nl iets voor U.

    Dit is website met een ruilbestand van mensen uit Nederland en België die een tweede woning of chalet hebben in Europa en die bereid zijn om hun vakantiehuis te ruilen voor een vakantie in uw vakantiehuis.

    Huizenruil is voor vele mensen al bekend, echter tweedewoningruil richt zich enkel op mensen met een tweede huis. Dat biedt voordelen, zo kunt u de periode wanneer men ruilt vrij afspreken en de mensen waarmee u ruilt, weten wat uw bezit waard is.

    Deze website is een goede aanvulling voor de steeds grotere groep mensen die in het bezit zijn van een tweede woning.

    www.tweedewoningruil.nl

    Haal meer vakantie uit uw tweede huis.

  • aad copier

    Hallo Catharina,

    Op de woningruil site ben ik jouw aanbod om voor een bepaalde periode van huis te ruilen tegen. Wellicht is deze informatie achterhaald omdat dit een oud bericht van jou is. Wij hebben een vrijstaande villa in het buitengebied van Willemstad N-Br. Het is een nieuwe woning met 3 slaapkamers en twee badkamers. Indien je geïnteresseerd bent om voor bepaalde periode(s) te ruilen van woning verneem ik dit graag van je. Wij zijn een echtpaar van 65 en 64 jaar. In oktober ga ik met pensioen en hebben wij meer tijd om dit soort activiteiten te denken.

    Hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet

    Yvonne en Aad Copier

  • Fam:Verhoef

    Hallo, even voorstellen we zijn een gezin van 4 personen mama papa jongen van 10 jaar en meisje van 5 jaar.

    aanbod:een leuke 2 onder 1 kap woning tuin met jacuzzi 3 kleine slaapkamers en badkamer met wc en whirpool ligbad .Beneden is de huiskamer met keuken en wc met douche

    Schiphol is hier nog geen 10 minuten vandaan en amsterdam op 20 min afstand

    vraag:wij zouden graag willen ruilen in de periode 22 juli t/m 15 aug

    onze voorkeur gaat uit naar Spanje ,maar we staan overal open voor Zuid Nederland en de rest van Europa.

    Stuur ons een mailtje met je aanbod ,en dan kunnen we informatie bij elkaar inwinnen .

    Met Vriendelijke groetjes Fam:Verhoef

  • natas

    kunt u mij bellen 0680850421 groetjes urs

  • berteld kok

    Wij wonen in een vrijstaand huis, geschikt voor 6 a 7 personen, in Warmenhuizen. Dat is een klein dorpje vlak boven Alkmaar en naast Schoorl. Wij willen in de zomervakantie graag naar Israel, en willen daarom graag met een gezin in Israel ruilen van woning.

  • Fam. Moree

    Wij zijn een Nederlands-Tsjechisch gezin met twee kinderen van 3 en 4 jaar en wonen in Praag. Ons huis met tuin staat aan de noordelijke rand van de stad in een erg rustige wijk.

    Wij willen deze zomer graag twee tot drie weken in Nederland doorbrengen en zijn op zoek naar mensen die met ons van woning zouden willen ruilen. De periode is flexibel: tussen 24 juli en 27 augustus 2011. Het liefst zouden we niet te ver van de kust af zitten.

    Als je belangstelling hebt, schrijf een e-mail naar moree@etf.cuni.cz.

    Fam. Moree